Wymiana, zwroty i reklamacje

WYMIANA I ZWROTY

Zgodnie z obowiązującym polskim prawem kupujący ma prawo do zwrotu/wymiany zakupionego towaru online w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki bez podawania przyczyny.

Towar wraz z PARAGONEM i FORMULARZEM ZWROTU/WYMIANY (do pobrania tutaj) należy odesłać w nieprzekraczalnym w/w terminie na adres:

Koronkowy Sekret
Ul. Brzeska 13
21-500 Biała Podlaska

Formularz można również przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@koronkowysekret.pl

Zwracany/wymieniany towar musi być nieużywany, czysty, nieuszkodzony, z metkami i bez śladów potu, perfum itp. W przypadku niespełnienia powyższych warunków, sprzedający ma prawo odmówienia przyjęcia zwrotu/wymiany.

Zwracany/wymieniany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapobiegający uszkodzeniom przesyłki w trakcie transportu.

Do zwrotu płatności za zakupiony towar wraz z równowartością najtańszego oferowanego na stronie sposobu dostawy stosujemy ten sam środek płatności (poza przesyłką pobraniową), którym posłużyli się Państwo podczas zakupów. Mają Państwo jednak możliwość uzgodnienia z nami innego środka płatności. W przypadku wysyłki za pobraniem konieczne jest podanie przez Państwa nr konta na który ma nastąpić zwrot pieniędzy. Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w terminie 14 dni.
Sprzedający nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem”.

Jeśli produkt ze względu na ślady użytkowania lub uszkodzenie nie zostanie przyjęty jako zwrot/wymiana, klient zostanie powiadomiony o tym e-mailem lub telefonicznie i  w ciągu 7 dni zakupiony towar zostanie do niego odesłany.

Korzystając z WYMIANY towaru należy złożyć nowe zamówienie. Należy wybrać nowy produkt składając niezależne zamówienie, a niepasujący zwróć do nas korzystając z procedury zwrotu. Jeśli chcesz, aby środki zostały przeksięgowane należy przy składaniu  nowego zamówienia wybrać:

  • wysyłka-odbiór osobisty
  • w uwagach wpisać nr zamówienia z którego środki mają być przeksięgowane
  • płatność -za pobraniem
Klienci którzy skorzystali z naszej Wirtualnej Przymierzalni i zamówili towar po ustaleniu przez nas rozmiaru mają możliwość skorzystania z DARMOWEJ WYMIANY na stronie szybkiezwroty.pl

(przysługuje 1 bezpłatna wymiana przy danym zamówieniu)

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady towaru prosimy o przesłanie reklamowanego towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (do pobrania tutaj) na adres sklepu.

Towar przesłany do reklamacji ze względów higienicznych powinien być czysty. W przypadku przesłania rzeczy zabrudzonych, z wyraźnym zapachem potu, plamami z dezodorantów i potu, śladami brudu, reklamacja będzie odrzucona.

Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania

Przewiń na górę